Xander Nijmeijer persoonlijk logo
Terug

Het verhaal van een website die al even over de datum was

Maar waar bestaande klanten wel gewend aan waren geraakt

Mijn verantwoordelijkheden

Webdesign
Webdevelopment
Google Ads-campagne

Over dit project

INEVA total body is een gezondheidspraktijk in Zwolle waar meerdere therapievormen worden toegepast. Een van de kernprincipes van INEVA total body is de individuele klantgerichtheid: de behandeling wordt voor de cliënt persoonlijk samengesteld.

In haar communicatie wil INEVA total body betrouwbaarheid uitstralen naar haar klanten. De oude website communiceerde haar waarden tot op zekere hoogte maar was al behoorlijk bij de tijd. Daardoor was de praktijk moeilijk te vinden in Google en het aanpassen van de website was een gedoe.

Ik heb voor INEVA total body een frisse nieuwe website ontworpen en gebouwd met als kernwaarde het uitstralen van de mix tussen professionaliteit en persoonlijke aanpak, die toch nog vertrouwd aanvoelde voor bestaande klanten. Om de nieuwe website en de naamsbekendheid van de praktijk een boost te geven heb ik een Google Ads-campagne samengesteld en uitgevoerd.

De nieuwe website van INEVA total body is goed te bekijken op alle appraten en de pagina's worden ook op een langzame internetverbinding vlot geladen.

Tegelijk met de nieuwe website lanceerde ik ook een Google-Ads campagne, die het aantal websitebezoekers in de eerste maand bijna heeft verdubbeld

De website van INEVA total body deed het na meer dan 15 jaar zonder significante herziening niet meer fantastisch in Google. Daarom heb ik de nieuwe website gebouwd met vindbaarheid in het achterhoofd. Met resultaat: de nieuwe website wordt structureel beter bezocht dan de oude.

De Google Ads-campagne die ik in de eerste maanden na de lancering heb uitgevoerd deed hier nog een schepje bovenop. Door de advertenties doelgericht te tonen aan een bepaald publiek, kwamen potentiële klanten op de juiste manier en op het juiste moment in contact met INEVA total body. Daardoor is het bezoekersaantal op de website in de eerste maand na de lancering bijna verdubbeld.

Onder de indruk?
Neem contact op